העיר חריש, הייתה מעוניינת בקמפיין תדמיתי שיעלה את המודעות לעיר החדשה, יעביר את הרוח והווי הספציפי שלה שתואם למיקום הגאוגרפי שלה. המטרה הייתה לעורר שיח חיובי ברשתות החברתיות.
מה עשינו?
בחרנו למתג את חריש כעיר צעירה ומלוכדת שבה אנשים מכירים אחד את השני, נהנים מחיי קהילה ושיתוף בסביבה ירוקה.
זווית נוספת היא תהליך הצמיחה וההתפתחות שמתרחש כל הזמן בעיר מתוקף היותה צעירה, כמו כן הרווחים האנושיים והכלכליים המשתמעים מהתהליך המדובר.
והתוצאה -
נוצר שיח ער ברשתות החברתיות על העיר חריש בטווח זמן קצר מהמצופה. הפרויקט גרם להתעניינות רבה מצד אנשים מכל רחבי הארץ מה שהוביל למצב בו נוצרה עלייה ברכישת דירות בעיר.