גשם אחזקות ← טורקיז ← מיתוג
איך מעצבים זהות
לחלקת גן עדן?
קצת רקע
התחלנו ממיקום מושלם: מרחק נגיעה מחוף כחול-ירוק יפהפה
עם נמל דייגים קטן, שמורת הטבע נחל תנינים, חוף גולשים מוכרז בין היפים בישראל ושדרת בתי קפה מסעדות וקניות.
רצינו להקים קומפלקס מגורים ייחודי של בנייני בוטיק בעיצוב אדריכלי מוקפד, שיהיה הסנונית הראשונה בפיתוח האזור.
מה עשינו?
מה שאנחנו אוהבים לעשות. למתג.
נתנו שם לפרויקט (-טורקיז),
פרשנו את היתרונות שהיזמים (חברת גשם) ראו בפרויקט, ותרגמנו אותם ליתרונות בשפת הצרכן – רוכשי הדירות הפוטנציאליים.
יצרנו לוגו, בידול, אופי ונחשקות לפרויקט.
תוצרי הקמפיין היו – חוברת, סרטון,
קמפיין דיגיטלי ואתר.
והתוצאה -
בעקבות הקמפיין, נמכרו מעל ל 90% מיחידות הדיור השונות.
המגורים בטורקיז – משכו אליהם אנשים מאזור הצפון שרצו להתקרב למרכז, ואנשים מאזור המרכז שרצו להתרחק מהמולת הכרך הסואן ולשפר את איכות החיים שלהם.
קהילת קיסריה עובתה.
הפרויקט נרשם כהצלחה.
איזו פרזנטורית
תייצג את הפרויקט
הנחשק במדינה?
לשם ייצוג הפרויקט, חשבנו שהמתאימה
ביותר תהיה מוניקה ג’וזף.
התוצאות מדברות בעד עצמן.